Our vibrations were getting nasty - but why?

Jag älskar godis! Förut frågade mamma oss om det var någonting speciellt vi ville ha från affären, så vi skojade och sa att vi ville ha cola, chips, tonvis med godis och yeah you name it. Och vad kommer hon hem med? En påse dumle med olika smaker, en påse godis och en Pepsi :D Helt okej bra.

För första gången på lite mer än en månad, antagligen lite mer, pallrade jag och Daniel oss till sportlife! haha, det var ganska segt att se hur mycket man fick dra ner på vikterna och att vi bara orkade springa i fem minuter! Men, det var tanken som räknades! ;D Nu har han dratt till högskolan så nu är jag tvungen att plugga som jag undvikt hela dagen, damn! Så ja.. bara att begrava sig i teoriboken.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0