Så kom igen då, med allt du har & lappa ihop mig bäst du kan

Skönt att man iallafall svarar när man har mailat om ett jobb. Bara ett "tack för visat intresse" känns ju tusen gånger bättre än inget svar alls. Äsh det löser sig, snart, förhoppningsvis. Och tills dess är det bara att gilla läget. Planerar att läsa lite kurser till hösten om jag inte fått något nice jobb vill säga :P Så kanske vidare till Arkitekt sen, men det låter ju så jobbigt med skola och plugga. Den egentliga frågan är ju om det är värt de? haha

& jag är fortfarande en bitter människa som mest bara vill vara ifred.
Nu tycker jag att alla är idioter, aldelles för långsamma och allmänt irriterande.
men ikväll kommer mormor, mormor är bra!

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0