Sexual Harassment Panda

Nu är skrivbordet ihop skruvat (kanske en aning ostabilt) och jag har gjort iordning det sådär hemmakontorsfint. Det är kul eftersom man inte direkt kan kalla det kontor eftersom man kanske behöver jobba med något i kontoret för att det ska räknas, nu kanske det mer bara är ett simpelt skrivbord. Det låter tråkigt. Det är synd att jag inte kan sy för det gade fungerat  perfekt som syhörna.



Nu då har fixandet som alltid gjort att resten av rummet är totalt kaos, organiserat kaos såklart,  men jag är van. Imorgon ska jag på synundersökning och försökla få mig fixat ett par nya glasögon! Sen tänkte jag vara sådär otroligt social och rolig som jag alltid är nu förtiden och gå till körskolan och plugga.


Jag har satt ut en fin liten annons på blocket där jag säljer en jacka och en kavaj. Snart kommer det upp lite mer saker när jag orkar fixa med det. Nu ska jag mata mina odjur och sen mig själv. Och titta south park såklart.

Over and out


hittade en fin bild på mina gamla glasögon ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0