this is an illustration, of desperation

Godmorgon! Idag känns det sådär mysigt när The Cardigans skrålar i bakgrunden och det luktar té från min fina mugg. Och faktiskt så tror jag att jag ska försöka bita ihop. Försöka se ljuset i höstmörkret och sluta deppa ihop. Ja jag tittade på nyhetsmorgon precis, där jag får all min inspiration från (känns det nästan som ibland). Så nu ska jag tända massor med ljus dricka massor med te och ha på mig dom mysigaste tröjorna även fast dom är fula och slitna.

Jag blev lite kär förut också. Var tvungen att öppna Åhléns medlemskatalog (förlåt mamma), den är nästan lite för vacker så här på morgonen. Älvor med svallande hår i fina ljusblå färger. Men nu är det dags att dra sig ner mot stan strax och se om jag ser sämre än förra året. Puss!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0