tycka synd om kväll

Nu lämnade Elin precis mig i min mörka källare :O Som är otroligt mycket mörkare efter "Paranormal activity", mja så läskig var den inte men lite smått creepy. Efter den fick dock dra till med Komedi så det blev "Observe and report" - jävligt rolig faktiskt! Annars har vi vräkt i oss chips och godis. En helt vanligt "Tycka synd om kväll". Tummen upp!


Elin på studenten ;D FagerT!

En helt okej, ganska bra dag idag annars. Fick ta mig promenaden förut och bli av med massa energi, som jag hade en hel del av ;) Gick runt och lyssnade på nästan lite för lycklig musik. Sånt där som få en att le, sjunga/mima med och bar vilja dansa fram på gågatan. Fast jag går mest balansgång och hejjar på gamlingar.
Dom blir så glada.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Faber Yuhani

Jag tycker att vi får återinförskaffa våra söndagspromenader snart Sofia!

2009-11-12 @ 01:17:46
URL: http://fabermaskopi.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAHHAHAHA WTF!

Den här (fina) bilden finns inte alls i mitt minnesarkiv, ser dock att den var från studenten!

HAhaha, den var rolig!

2009-11-12 @ 18:20:15
URL: http://elillin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh den var så så bra asså? de tjatas ju om den filmen som fan:/. Observe and report är grymm hahah! jävla amerikanare!

2009-11-14 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0