"watch your language! you're talking to a doctor of journalism!"

Lyckades bita ihop ungefär tills nu när kvällen kom. Eller rättare sagt fram tills nu när jag inte har någonting annat att göra. Men idag fick jag ett jobb om en logga! Så kanske kommer jobben nu och jag slipper de här, får hålla tummarna! I sånna fall tänker jag börja gå till jobbet och arbeta istället eftersom jag får mer cash på det viset haha. På något underligt sätt finns det alltid någonting att göra så fort jag är där dock, mystiskt ;D

Men fick fixat hem provglasögon nu också, tror jag är ganska säker på vilka jag vill ha men who knows. Fått ännu mer bilder på valparna också :) Underbart, en av dom här små liven är min pojk!



Nej nu måste jag försöka göra någonting och sluta sitta vid datorn.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0