weekend break

Det blev inte någon enorm svart doldo (millan!) men kanske någonting annat ;) Men billigt blev det, och jag som till och med fick spendera 1000 spänn sa min man men det blev bara 150 :/ Men jag bjuder på lite bilder som Johanna tog därifrån ;D Efter sexpartyt drog vi vidare till en förfest i egna hem. Där grannarna också hade fest 94er som tydligen inte ville försvinna och som sedan invarderade oss. Well, drog vidare ner till stan för att stå i kö till backstage i brist på annat och låtsas vara student och komma in för halva priset så det var värt det haha :P




Igår försökte vi vinna på bingolotto igen och det gick fan inte då heller. Men jag ger inte upp så lätt! (tror jag inte) Och fortfarande har jag inte fått något meddelande om min lilla pojk! Fast det är klart hon har väl fullt upp nu, försöker jag intala mig själv och inte dö av längtan.

Idag ska jag söka jobb och plugga teori!
Wiiioo

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0