You poor fool! Wait till you see those goddamn bats!

woho, nu fungerar det att skriva inlägg igen! Inte för att jag hade något vettigt att skriva kom jag på. Jag har blivit lite smått galen av körkortteorin tror jag, känner mig överaktiv fast jag egentligen brode vara trött och det enda som snurrar i huvudet är reaktionssträckor och annat sånt där tråkigt. Eller så beror det på att jag satte på en gammal Misfits skiva. hm..

Sitter och inväntar Mr D så att jag kan göra av med lite energi på honom (hur fan lät de?). Annars är ju min dokumentär om Ted Bundy färdig nu också, USAs värsta seriemördare! Förövrigt så var inte Tilda hemma när vi skulle gå ut på promenad jag och vovven. Men det slutade med att jag strosade runt och lyssnade med sådär lycklig musik som gör att man ler och skrattar så att folk tycker man är knäpp. Speciellt när det regnar.

Och ja hej jag heter sofia och jag tycker om att skriva onödiga saker och publicera det på internet,
SNopP!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0