You wasted life, why wouldnt you waste death?

Min ämnesomsättning är mycket faschinerande! Poff så är all mat borta efter en timme och jag är hungrig igen! Helt otroligt, den gör sig påmind iallafall till och med synligt (min snacksmage försvinner :/ haha). Men nu i veckan ska nog provsvaren komma så får vi se om de gått ännu mer.

Igår försökte vi bli rika på bingolotto. De gick inge vidare kanske men det var nära! Lite vuxenvarning på de kanske? Skitsam, jag vill vinna en resa eller 5000 i heminredning. Sitter och söker jobb som jag inte är kvalifiserad för och ja, drömmer om att ha mitt eget och slippa folk. För nu börjar det nästan bli jobbigt. Det är nog så att man kommer upp i en viss ålder då man inte kan bo hemma längre. Vilket leder till tjaffs och missnöjdhet, hurray. Meeen det lööser sig!

Åh guess what jag måste plugga teori!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0