chill - träning

Idag blev de ganska mycket ändå, fast ändå inte på samma gång. Tog mig ett nice bad imorse och blev precis färdig tills Jessika ringde på dörrn å klampade in. Begav oss till affärn och skulle köpa något ätbart, tog en lång stund innan vi kunde bestämma oss för vilken sorts soppa vi ville ha.. det är inte lätta grejer de där med soppor. Sepnderade iallafall nån timme hos henne och myste med hennes fula kinesiska nakenhund (som har hår, jag vet de går inte ihop). Sen direkt till sportlife med Johanna och träna en stund och basta såklart ;)

Men känns rätt gött nu efter dagen sådär. Lite tråkig att vara själv nu ikväll bara men ska försöka göra de så bra de går. Väntar på att morsan ska komma tillbaka från Affären så jag kan laga något gött till antingen bara mig men de brukar bli till resten av da familia ändå!

Nu måste jag smörja in min näsa för den håller på att dö av uttorkning! :O'
over and out

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: jo, att vara en fågel skulle jag inte tacka nej till!

haha, jaa. Det enda är att vi har snackat om usa. Men om det blir nåt nån gång, så blir det nog inte usa ändå. Även om det är en dröm, och drömmar är väl till för att upfyllas?!

2009-10-08 @ 19:35:25
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0