Fittvederväder

Jävla piss väder! Okej att det regnar, okej att det är mörk ute men de behöver väl inte göra mig full med ångest? Traskade ner till stan förut och kände mig värdelös, hämtade ut medicin och gick hem i regnget igen. Inte chill, nej men skämtosido hur kan man bli så otroligt påverkad av vädret? Jag kan inte riktigt släppa det, för annars är allt jätte bra! Men så fort molnen gömmer solen och det blir en sån där tung luft så vill jag bara gömma mig. Fittvedereväder.

Men, snart kommer Daniel så drar vi och dricker öl tippar jag på. Helt okej bra om man får tycka det. Bröllopsfotografen igår förresten va jävligt nice, naturligtvis inte lika bra som smala sussie men det hade jag inte räknat med. Inget kan slå den filmen! Sen chillades det enbart hemma och jag försökte lära mig spela Halo 2. Jag ser fan ingenting och jag kan inte koncentrera mig på allt som rör sig så jag bara dör hela tiden :/ Nu måste det veeerkligen införskaffas glasögon, bara jag hittar mina styrkor så jag slipper göra ny undersökning. För det är tydligen så att dom är lata och bara vill tjäna pengar.

Well sooolooongsuckers
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0