Folk bara dör

Omnom min hand ser väldigt mysig ut just nu. Funderade på om jag skulle lägga in en bild men för det första var det för jobbigt och krångel att få till bra ljus och för det andra vill ni nog inte se det ändå. Haha. Precis läst tidinigen, som vanligt, och undrar nu vad fan som händer i kära lilla trollhättan? Folk bara dör hela tiden (eller andra grövre brott), senast idag läste jag om någon som blivit mördad i studentlägenheterna vid Måg. Det förvånar mig i och inte eftersom det nog bor lite crazy folk där. Speciellt eftersom man inte måste vara student för att gå där (jag vet det går inte ihop). Dert är säkerligen någon man känner eller känner till, stan är ju inte så värst stor ;)


Här är artikeln

Tänkte försöka ta mig ut till Zooaffären och byta en lampa till Gary idag, ni vet Afrikanska jätte snigeln Gary. Han har det lite kallt nu nämligen.. och jag drömde om honom inatt.. och om en massa annat folk och det var kaos i mitt huvud asss usual. Nu börjar det svida på handen, mm vad jag längtar (HAHA jag stavade längta med K först) till det vackra ärret kommer utformas, tills dess ska jag komma på något coolare som gjorde att jag fick det än att jag stekte hamburgare.. inte så värst tufft.

Ciao
Over and out

Kommentarer
Postat av: David

Men läskigt att det händer såna saker i din stad? :O

2009-10-26 @ 11:06:25
URL: http://davidee.blogg.se/
Postat av: sandra

Så jävla hemskt. vet vem mannen som blev mördad va :( så hemskt:(

2009-10-26 @ 11:42:34
Postat av: MElinda

Tjej kompis pappa som blev dödad :/

2009-10-26 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0