Fotoväder

Teori pluggande har det varit hela morgonen sen blev de sushi med mamma till lunch ;D Riktigt nice väder så passade på att fota lite smått också! Ska ut snart igen på en promenad innan de blir cpmörkt igen :/ Men laddar Mp3 nu, annars blir det kaos sedan. Måste ha musik, funkar inte annars. Ska slänga in ett foto på min hand sen också nu när det har gått ner och inte ser lika hemskt ut längre xD Haha, satt och flasha den förut på sushibaren så att dom präktiga flickorna på bordet brevid började tissla och tassala. Sånt där som jag kan sitta och roa mig med (kul liv?).

Sen blir det till att hjälpa till med tapetsering och spackel hos Daniels systers nya casa! Om inte allt för lång stund såg jag nu, fan måste sticka ut och fota nu så jag hinner lite som sagt! För en gångskull ville ju vädret vara med, händer inte allt för ofta.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Absolut det låter som en bra plan :D

2009-10-27 @ 16:38:42
URL: http://fullsomenkastrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0