kreativitet



Suttit och pillat lite med photoshop/Illustrator nu ikväll, som sagt kände mig lite kreativ. Fick äntligen fram lite tålamod och grejade lite, brukar dra ihop ngt snabbt och blir de inte som jag vill så skiter jag i det. Usch måste lära mig att ha lite mer tålamod. Har sökt jobb som personlig assistent idag också, tyckte de verkade riktigt nice ändå. Får väl se. Nu sitter jag här med mitt vanliga dilemma om jag vill ha något att knapra på eller inte. Men nu när jag väl har börjat tänka på de så kommer jag antagligen inte kuna sluta förrän jag hämtat något.. men det är ganska mörk och han den hemska mannen kan komma gnisslandes.. inte chill.
 



@ Farfar på Orust



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0