Mormor får datakurs

Nu har jag spenderat en stor del av kvällen med min lilla mormor! Hon går en datakurs och behöver en massa hjälp med datorn och mailen! Så nu har vi suttit och mailat med varandra en stund så att hon skulle lära sig :P Väldigt givande, haha! Men hon är allt duktig och, men lite smått seglärd kanske! Härom dagen ringde hon och undrade varför word inte såg lika dant ut som förra gången hon grejade med det. Då var det en liten ruta, så då fick jag förklara att hon fick förstora upp rutan! & helt plötsligt såg det ju lika dant ut! ;D haha hon är söt!

Annars händer det inte mycket mer idag, bruschan har fått sitt Xbox 360 så det blir nog lite spelande med honom ;) och lite räkröra också! Så nu ska jag fixa och dona!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0