övningskörning - som vanligt

Mammsen var snäll och väckte mig idag som tur va. Upptäckte att solen skiner men fasar ändå lite för promenaden ner till stan för de kommer ju vara svinkallt ändå :( Blir att köra rondell idag, köwl. Vill bara ta de där jävla körkortet någongång så jag slipper skiten xD Som tur va så är ju Benny (går på Bennys trafikskola i trollhättan) riktigt bra och pedagogisk! ;P Men allt tar ju sån jävla tid.. eller ja inte för att jag tagit så värst många lektioner men ändå.

Men, nu är det snart dags att göra sig iordning sen tar jag promenaden down town. Får hoppas att min vänster fot klarar av detta efter gårdagens bravader - min stortå gör ont! :(

Såg en liten tusenfoting förut förresten
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0