sunday bloody sunday

Då va det söndag och imorgon ska jag jobba en skvätt vilket inte hänt på allt för lång tid. Undrade om dom hade glömt bort mig ett tag men när jag ringde och frågade så hade dom tydligen inte det. Kanske färskade upp minnet med telefonsamtalet. Ska hjälpa henke skriva ut lite arbetsprover iallafall, han är lite ambitiös och ska söka skola.

På tal om de så känner jag mig otroligt glad över att jag valde att skita i högskola. Det låter inte direkt roligt.. "Men vi supe ju och nollningen och allt de där". Gör väl jag med? behöver inte gå någon dålig utbildning för att göra de, klarar mig bra som det är ;) Det enda som skulle göra situationen lite bättre var en lite större inkomst i månaden ovh jag tror att jag vinner i inkomst mot dom flesta studenter nu (dom som har lån räknas inte).

Snart ska jag laga mat, kom på de där om att man måste äta också ;)
Tittar på Lucky number Slevin nu btw, grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0