today I'm Sober today I'm clean Today I feel like I'm stick in between

Idag är det en sån där rolig dag med äppleplockning, teoripluggande och övningskörning som står på schemat. Och till och med lite jobb på det blev det idag. Så nu kanske dom kommer ihåg mig igen, är ju inte helt fel. Dessutom mår jag lite illa nu. Det är nog Daniels syster som smittat mig med sjösjuka som hon tydligen hade enligt läkaren. Eller så är det lilla Gizmo, han mådde också dåligt förut. Hm..

Missas lite saker idag men får ta de en annan dag. Suttit och kollat på soffor nu och drömt lite. Väntar mer på batt någon vänlig själ ska skänka bort en soffa och kanske ett skrivbord också så att jag slipper ryggvärken. otroligt intressant, varför har jag börjat skriva sånna här tråkiga inlägg? Whatever, imorgon blir det nog vinonsdag med Matilda :D Hon har ju flyttat till sotckholm och pluggar men är hemma i sweet Dalsland!

Hörs sen!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0