vederväder

mm ja vilket mysigt väder, not. Fyfan tål inte riktigt hösten och vintern nu för tiden. Det gick ju ann förr när det iallafall kom lite snö och inte bara regnade konstant i några månader. Då när det var helt okej att ha Overall på sig utan att bli utskrattad. Faktiskt så skulle jag vilja dra på mig det när jag går ut, men de är ju såklart skitjobbigt haha! Men praktiskt som fan, så när vovven kommer så ska jag fan ta på mig overall och va ute och leka i.. ja om det kommer någon snö!

Today är det övningskörning som står på schemat! Sen en fika med Sailor (Fredrik) som jag inte träffat på år och dar. Blev nästan lite förvånad när det damp ner ett sms om förslag om fika, och glad förstås :) Later blir det förhoppningsvis lite träning med Johanna om jag har tur. Jävligt dålig på de där med träning nu för tiden. Men, nu är jag hungrig! Frukost!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0