weekend break

Det blev inte Bröllopsfotografen som planerat i Fredags, de failade sig och slutade med att vi drog till Kronogården. Pojkarna och Ronja lanade och de va inte riktigt min grej i fredags kände jag. Så jag drog över till Jessika som bor vägg i vägg med Johannes där det lanades. Satt hemma hos henne och drack bärs och tjötade. Sen blev det en ganska tidig hemfärd vid tolv.

Yesterday blev mycket kaffe och vetekrans xD Haha, lilla mormor kom hit och hade problem med datorn. Hon går ju kurs nu för nybörjare och läraren verkar verkligen skitdålig. Han visste knappt att det fanns med ordbehandlar program än Microsoft Word, cp. Åkte till Johan i Vbg som fyllde 20 senare. Drog vidarre in town och till Victor C som precis flyttat in i en 1:a. Naturligtvis ville alla stora pojkar dra ut.. i vänersborg? Haha finns ett Crapställe där dom spelade dansband i dörren. Haha sen tänkte vi gå in ändå för att de vaFjortonåringar är roliga!

Idag blir Bingolotto :D :D
Over and out

Kommentarer
Postat av: Elin

Mö, va gulligt, min mormor tar också nån datorkurs :P Hade du kul igår btw?

2009-10-18 @ 16:51:30
URL: http://elillin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0