checkoutthetroublewe'rein



Tjollahopp, funderade på att sova en skvätt eller två.
Fast jag vet inte riktigt om det är värt det. Kollar på Babylonsjukan nu och helt sådär plötsligt fick jag en släng av huvudvärk som bet sig fast på min högrahjärnhalva. Så jo man kanske borde sova, datorn och tvn gör det kanske inte så mycket bättre. Men jag kan inte låta bli, det är ett sånt där beroende och jag kan inte sluta. Ungefär som resten av Sveriges unga. Då kanske det är en folksjukdom? Eller blir det som en vanlig grej, som att äta mat? Fast man pratar ju fortfarande om Tv-beroende fast Tv har funnits mycker längre, så det dröjer väl ett väldans tag till. Oj, nu snackar jag nog bara en massa skit! Godnatt!









...




Kommentarer
Postat av: Stig-Sture

Fan vad söt du var på den bilden hörru du :)

2009-09-10 @ 01:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0