Det var bättre förr

Baah just nu önskar jag att jag levt för länge länge sen. Då körlärarna sov bredvid en och man fick körkortet utan en massa trams. Jo det var bättre förr, imorgon måste jag gå på en riskutbildning på 3 timmar för att det har dom bestämt, så att dom kan få tjäna in lite mer pengar på oss. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, ibland fungerar bara inte systemet som det ska med sin egna lilla dubbelmoral och ingenting fungerar. Utan körkort får man inget jobb och utan jobb finns inga pengar till körkort. Tackar vet mina kära föräldrar som förstår detta och så givmilt betalar för mig! Bortskämt? Nej det tycker då inte jag, för att dom inte gjort det hade jag nog inte tagit körkort på väldigt väldigt länge och på så sätt inte fått bättre jobb. Alltså hade jag inte kunnat flytta och dom hade fått dratts med mig i en lång lång tid. Så dom räddar nog sig själva skulle jag vilja säga. (Om jag var dom skulle jag längta efter att jag flyttar).

Middag @ lilla My förut. Hon fick en orkidé av mig och Daniel och ett fint rosa kort med glitter med texten "Garttis till den lilla prinssesan" eller någonting i den stilen, som Daniel så fint valde. Dansade dansmatta och gud va jag är dålig på de!? Men de va kul ^^ Avslutar med lite Jon Lajoie tror jag! Vi kör på klasikern, puss!

Over and out





Kommentarer
Postat av: Elin

HAhah, vilken underbar dude!

Och ja, verkligen irriterande att dem hela tiden lägger på nya onödiga kostnader för nya onödiga kurser. Vad fan fick jag ut av handledarkursen t.ex. Nothing!

2009-09-21 @ 13:05:57
URL: http://elillin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0