fullt upp + lite sömn = helt slut

Oj, blev mycket idag. Jag som inte trodde jag skulle göra så mycket egentligen, förutom riskettan kursen då. Men vid elva ringde min körlärare och undrade om jag vill köra klockan tolv. Jag satt hemma och väntade på sotarn men eftersom de är så jävla svårt med tider fick jag ju ta lektionen såklart! Gick nice, körde inne i stan och tyckte inte att de var överdrivet svårt. Iallafall när han satt i passagerarsätet, det var en annan sak att köra hemma. Men de va ju första gången, blir bättre snart.

Efter körningen blev det ett kundmöte om ett reklamblad som ska göras. Åt en Massage studio eller vad man ska kalla det, har ganska klart för mig hur det kommer se ut så inga problem. Tänkte dock fixa det på jobbet, som sagt det resulterar alltid i lite fler timmar där = mer cash! Blev så otroligt sugen på en massage när jag var där också, känner hur stel man blir efter allt datasittandet eftersom jag inte har något riktigt skrivbord att jobba med utan har den, som nu till exempel i sänge. Inte det bästa för rygg och nacke direkt. Så ska fixa ett fint skrivbord snart tänkte jag mig.


Jag gillar de här från ikea, men jag skulle aldrig kunna ha det eftersom jag ändrar hela tiden.
Skulle passa bättre om dom inte satt ihop så kan man ändra lite som man vill ( Finns ju sådana hyllor att köpa så de kan man nog fixa). Annars nöjer jag mig egentligen med en träskiva i lagom höjd bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0