Hemlighetsmakerikalas

Humelihum, idag har jag mest grejat med photoshop. Fast tyvärr kan jag inte visa vad jag gjort, inte än ;) Jag kanske skulle sluta vara såhär hemlighestfull hela tiden. Eller rättare sagt så kanske jag skulle sluta säga A och inte säga B.

Sitter hemma hos Daniel i skogen nu. Är gött sugen på att fixa med desginen här på bloggen men jag bara får inte till det riktigt som jag vill i huvudet. Ska kanske fråga experten här om hjälp när jag slutar vara en sån liten pussy och "Kan själv" tönt som jag alltid varit.

Dessutom har jag kommit på ATT IMORGON ÄR DE FREDAG :D :D




Åååh min älskade sovskjorta som jag tagit av pappa.
Äkta Armani till och med, köpt i Italien för en massa år sedan tydligen.
Intressant? Inte ett dugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0