Hoppet finns där!

Faktiskt så gick mitt hopp upp för Västtrafik idag. Jag som trodde att dom sabbat det för all evighet. Saken var den att jag var tvungen att ta bussen idag från Lilla edet (:O). Tönkte fylla på ett värdekort men under min bojkottning har dom ju hunnit ändra på det mesta och jag kan inte de nya systemet, vilket resulterade i en gratis resa till Trollhättan! :D Skulle ha kostat mig 50 spänn om jag betalat kontant, sick!

Well, det öser verkligen ner här i lilla Trollhättan och jag känner mig blöt och kall efter att bara ha varit ute i 4 minuter (jo jag har faktiskt räknat på hur lång tid det tar att gå från busshållplatsen till mitt hus). Funderar på att göra en go macka och lite Chai tea, lite mys sådär på morgonkvisten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0