humörsvängningar på söndagskvällar



Jofan jag har lyckats få upp humöret ett snäpp elelr två nu såhär på kvällskvisten (Eller kan man inte säga så, är kvistar bara en morgongrej?)

Jo more than love va en lite skräll förresten i Fredags, vi hade ju vip-biljetter, som alla andra i hela västragötaland typ xD Den nya affären va ju inte mycket roligare eller så, den va lite större bara. Kanske mycket men det mäkktes inte på grund av allt folk. Men va i den gammla butiken där dom hade mega-rea så fick köpt ett nattlinne för 50spänn ^^ Nu hittade jag inte någon bild på den så de får ni vara utan ;) haha.

Igår blev det först lite chill med Lillin @ mi casa, sen vidare till emmaskvarterskrog där en öl kostar 25 spänn :D min kära kusin och han polare hade varit där sen klockan 3 och supit som svin typ ;) haha I alla fall min kära kusin som inte va dåligt på luven :P Men sen drog vi vidare ner till stan och backstage (som det förövrigt blev i fredags också). Då försvann alla och min mobil var död :P Men strosade runt med Robin och Jonathan först sen hittade jag lite random folk där inne, bland annat Jemina och mina kära pararellklasskompisar från media :D fett nice! Mycket nice folk man kände ändå så spelade ingen roll att dom andra drog. Sen så gick jag ut och traskade hemmåt. De va däremot lite jobbigt att gå hem, min astma var inte snäll mot mig och jag hostar ännu mer nu.

Dags att börja ta hostmedicinen oftare!
Nu ska jag kolla på standup med Eddie Murphy, sen blir det väl något arkiv-x avsnitt.
Men jag börjar komma lite för nära avsnitt 10 så får undehålla mig med något annat!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0