Inredningsproblem

Herregud, nu möblerar jag om igen. Fick ta en paus för att få lite perspektiv. Men det enda jag kan tänka på är hur jag behöver byta ut och köpa nytt och hej och hå. Jag vill ha en platt-tv så tvn inte tar så vedervärdigt mycket plats, då behöver jag automatiskt en ny Tvbänk. Eller så får den ev hänga upp på väggen - vilket vore det absolut bästa. En Soffa vore inte heller fel. Jag köpte min på Ikeas fyndavdelning för 200 spänn för X antal år sen. Men den är faktisk bra ändå, det säger så alla som har sovit i den. Men den är för liten och jobbig vill jag påstå.

Egentligen är det nog mer mitt rum som är problemet.
Det funkar inte att dela av i två delar på ett bra sätt, "vardagsrum" & Sovrum.
Sen kan det bero på att jag vill se Tvn från sängen OCH från Soffan. Herregud ja vilka problem jah har.
Jag tänkte att genom att skriva lite om det skulle jag komma fram till en lösning automatiskt, men Ikke!

Väldigt nice blogg om inredning hittar ni här: Husligheter


(Gammal bild Elin tagit på mig i fotostudion - den är mycket finare IRL, den här är inskannad)


Jag har förövrigt haft en nice dag idag. Fika med Melinda på strandgatan och sånt.
Baguette med Elin vid kanalen. Övningskört och träffat mormor samt blivit bjuden på fika ännu en gång!
Sen gjorde min lilla mamms Spenatsoppa :D

Nu ska jag försöka få upp gardiner som avskärmning
(och kanske ger lite mysfaktor)

PUSSHAJ over AND out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0