inte direkt

Jag är ju inte så sugen på att dra bort till jobbet idag. Det kommer säkrt börja regna vilken sekund som helst och jag har inte sagt att jag ska komma. Men som sagt det blir ju oftast någon timme där istället för en hemma. Ska maila och få material också så att man kan börja.

Nu däremot ska jag äta gröt och vara ledsen över att jag inte kan sitta och kolla på något dåligt program på Tv. Eftersom någon ryckt kabeln som går ner till mitt rum, that sucks. Jag vill bara sitta på morgonprogrammen och ha någonting att vakna till istället för denna jävla datorn. Morgontidningen är ju inget att läsa, går på mindre än fem minuter.

Jag är sugen på pasta med krämig svamp- och spenatsås!
om nom nom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0