lipz&xbox360

Pics från i Torsdags nedan. Jag och Melinda va hemma hos mig först och myste med lite öl (eller rättare sagt jag drack öl eftersom hon inte tycker om de, kan inte förstå varför :/). Sen drog vi in till stan och in på Lipz där vi mötte upp henkepenk och några andra pojkar. De va en helt okej nice kväll, men som alltid så är lipz lipz. Jag blev "Skallad" av en kille så jag fick min ölflaska på läppen och de gör fortfarande ont :( Inte chill!

Igår köpte Daniel ett xbox360, fett billigt 2500 för de med 14spel, guitarhero gitarr och två kontroller :D Så mi spelas det Guitar hero :D Min lillebror är grym, synd att han inte är 18 så han kunde dra till Backstage rockbar ikväll där dom har battle :O Kanske drar dit ikväll, vi får se vad som händer!

Pusshaaaaj
Over and out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0