Lustjakt återförsäljare

Jo för att få det klart för oss så var det såhär. Såg en annons om att bli återförsäljare för Lustjakt ett företag som säljer sexleksaker och ja helt enkelt saker som gör sexlivet roligare. Så nu ska jag börja med detta. Har beställt hem kataloger som kommer nu i veckan (förhoppningsvis), så kan egentligen börja direkt. Men jag ska köpa hem ett säljarkit så att jag kan börja med homepartys!

För alla som varit på de vet ju vad det handlar om (trollhättan har ju more than love). Jag har varit på massor, känns de som iallafall och det är en skit rolig förfest :D Dessutom massor med roliga produkter! Så om man är intresserad av att fixa ett party med mig så hör av er! haha Mail: [email protected]. Jag kommer tvinga er ändå ;) Det är inga köptvång eller liknande så varför inte köra på?



Kommer uppdatera er om hur allt går när jag kommit igång, ska sätta mig ner och plugga på de imorgon haha.
I know det låter lite knäppt allt de här, men de är funny :D Ska dra till lilla My om en stund och grilla och fira henne :) Så ska pracka på dom lite party såklart :D Dom har defenitivt inget val, jag måste ju träna på någon?

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0