underbart

Gud vad jag älskar att sitta i pyamas i sängen och jobba! Dricka en kopp kaffe, käka gröt och kolla runt rent allmänt! Det är fan underbart måste jag erkänna, jag vill egentligen inte jobba mer än såhär men det behövs ju om man ska kunna ta sig härifrån och starta "ett eget liv".



Haha, man kan inte annat än älska min pyamas utstyrsel.
Armani till och med, pappas också, 10x förstora också.
Puss på det.




Modest mouse - float on, grymt bra!

Ska träffa Jessika om en stund och skriva lite shit och sånt. Och imorgon fyller vår älskade lilla My meningslös ;D Vi får väl se vad som hittas pås.

Fööörresten, nu är den ena valpkullebn på väg! Parades häromdan och dom små liven väntas komma den 15:e November, gud vad jag längtar! Hoppas verkligen att det kommer en liten röd pojke, annars får vi vänta länger eftersom den andra hunden inte ens börjat löpa än. Men de kommer ju snart! Nu måste jag försöka börja få in rutiner på att städa undan mina kläder osv eftersom dom inte är speciellt dåliga på att bita sönder dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0