Utelåst

Hahaha, ja jo bra statt på dagen var det iallafall. Sen gick jag och tränade en sväng och när jag kom hem igen upptäckte jag till min fasa att ingen var hemma? Naturligtvis tänkte jag innnan jag gick iväg att "nej men nycklar behöver jag ju inte, och mobilen är bara ivägen". Så det var bara att traska bort till mina kusiner och hoppas på att någon var hemma där och dessutom hade en extra nyckel hem till oss! Som tur va var Johanna hemma så jag klarade mig fint, tillslut :P

Nu har jag precis käkat pastasallad och tänkte sätta mig och läsa Fear and loathing in Las Vegas en stund (har redan läst ett kapitel). Solen skiner ju ute så varför inte sätta sig där? På tal om filmen så funderade jag på att klä ut mig til huvudpersonen, Raul Duke, när det blir maskerad förhoppningsvis nästa helg. Men jag kom snabbt fram till att det nog inte är så många som kommer fatta vem jag är. Annars blir det kanske Smala sussie, bara jag hittar någon som vill vara Pölsa med mig (Daniel!? :O ;P). Vi får väl se helt enkelt.

Igår fick äntligen daniel sin present av mig :D Tog kort på den förut, men orkar inte lägga in just nu. Men här är iaf bilden, har skrivit ut den på Canvas och monterat på en ram :D



Hörs sen! Nu blir det kaffe och läsning i solen, sen vårdcentralen 16:00!
Pusshaaaj

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Fin blogg du har ! :) Är allt bra med dig?

2009-09-10 @ 17:35:19
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0