utgångpåG

Nu har jag precis käkat nudlar, varit nere i stan och hämtat min hostmedicin :D Äntligen hjälper dom en på vårdcentralen, har en remiss till näl så får väl se när man kommer dit. Dags att röntga lungorna!

Jag sitter här och väntar på Melinda som ska komma hit och mysa med mig sen ska vi dra till Lipz! Antagligen iallafall, hon hade ju aldrig varit där :O haha. Känner mig lite smått förvirrad efter att dom tappade mig på blod förut på vårdcentralen, men ja det är sånt man får tåla :P haha.

Förövrigt fick jag Daniel att ta loss mina garderobsdörrar imorse för att jag skulle ha målat dom (dom har varit helv målade i flera år), meeen jag hann ju inte :O Nu får Melinda vara här!

Ciao
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0