h0rmodet

Varför kan modevärlden aldrig komma på något eget? Något nytt? Mja jag ska väl inte uttrycka mig allt för mycket, och man ska veta att jag inte är insatt mer än det man ser i butikerna. Men det är väl ändå där modet är?
Det enda som jag ser är hur dom "snor stilar", nu verkar det tydligen vara rocken som dom tallar på. Helt plötsligt ska det vara nitar på allt? Ärligt talat, såg ett par skor med massa nitar (exakt sånna plastiga man kan köpa på shock förövrigt för er som vet de), GUD va fula dom var. Ska de va så ska de väl fan va eller? Lyssnar man på rock och är rock då är det snyggt. Men alla fjolliga brudar med sitt fula blonderade löshår och hemska ja-va-fan-de-heter-läppar, översminkade, ni ser verkligen för jävliga ut.

Kan dom sluta med att varje år köra på ett nytt "x0" - tal? Bah, vilken dubbelmoral det känns som jag har lite nu på ett sätt. Jag bryr mig inte om mode (men självklart blir man ju påverkad) men ändå skriver jag om det nu. Jag behövde väl bara få ut lite irritation.

Nu har jag målat mina garderobsdörrar som varit ofärdiga i några år nu. Sen jag flyttade ner hit till källaren och de va ett tag sen om man säger så. Nu får jag kolla om färgen torkat så jag kan måla en gång till!


Kommentarer
Postat av: Tony

Tackar så mycket! :D

2009-09-17 @ 17:45:50
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0