Dissartårta,hissarfruktsallad

Nu har det kalasats för fullt. Massor med tårta, och jag mår illa. Jag tycker ju som jag sagt många gånger förut verkligen inte om tårta, men man måste ju äta tårta på kalas. För det bjuds ju aldrig på något annat och där kan man ju inte sitta utan något att äta? Då är man ju knäpp. Så jag brukar alltid ta en bit och sätta mig brevid någon som jag vet tycker om tårta. Så skyfflar jag över bit för bit (Jag klarar i princip bara två små skedar sen mår jag illa). Så idag hissar jag födelsedagar men dissar tårta, jag vill ha fruktsallad!



Har suttit och försökt skicka ett arbete till jobbet (jo lagom till kvällen var det dags att börja jobba) och naturligtvis fungerar INGENTING! Blir så sjukt trött på detta, inte nog med de utan min chef måste ju tro att jag är knäpp som inte ens kan skicka över en fil, som vi alltid brukar göra. Men idag har min mail vägrat och dessutom alla andra uppladdningssajter i hela världen. Dumma.

Snart hoppas jag på att vi ska dra oss hem till mig, jag vill laga någon super god mat till min älskling på hans födelsedag. Han fick lite personliga presentkort av mig förut. Tog små lappar och skrev små saker som "helkroppsmassage", "romantiskmiddag", "bubbelbad" med mera & la de i ett kuvert. Så nu får han välja någon lapp någon dag så ska vi göra det som står på lappen - Jag betalar förstås! Tycker det är kul att göra någonting själv, mer personligt blir det då. Ska bli ännu mera spännande när han får sin andra present som inte är riiiktigt färdig än. Har ju inte haft tid eftersom jag varit med honom hela tiden! :P

Har badat lilla Gary idag också! (Jätte snigeln han finns av mig som du kan hitta bilder på här)
Han va så mysig så och kröp runt på min hand en liten stund. Fick tyvärr inga bilder på den eftersom vi inte hade någon kamera nu, men de tar vi nästa gång.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: tack så mkt :) <3

2009-09-07 @ 20:44:21
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Melinda

det va ett jääääääävla tjöt om denna fruktsallad :P haha jag hade kunnat sitta bredvid och fått all thååårthaa juuu

2009-09-07 @ 21:01:04
Postat av: Alma

Fin blogg!

Lust och veta lite mer om mig så kan du kolla min blogg :D

kram!

2009-09-08 @ 12:56:35
URL: http://almoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0