Evakuera planeten jag behöver lite tid för mig själv

tycker att alla ska va lite tysta. Orkar iiiiinte med allt jävla ljud får bara massa huvudvärk. Är det inte bilar som åker fram och tillbaka så är det grannen som bankar och slår, klipper gräset och skriker och gapar (knullar fjortisar gör dom säkert också). Eller så är det pappa som kommit på ännu ett nytt projekt och sågar och spikar han med. Inte okej de här, längtar till min röda stuga med vita knutar. Mitt egna grönsaksland och min hängmatta. Som kommer att komma.. någon dag i framtiden. Jag är inte riktigt gjord för att bo i stan.

Lite urspårs bilder från GBG i Torsdags













Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0