Jag är bra, du är dålig

Jojomen till jobbet har jag allt kommit. Om jag kom dit, jag kom knappt heeem, hä hä hä. Nej men ärligt talat så trodde jag inte att jag skulle komma hem igår kväll. Naturligtvs var tågen inställda, inget snack om den saken. Så det blev ersättningsbuss hem och då är alltid det stora problemet att hitta rätt buss. Till och med busschaufförerna verkar vara lite klyvna i frågan vart dom ska köra någonstans. När jag tillslut satt på en buss och vi börjat åka så ja, känns det inte riktigt bra (känns inte bra alls faktiskt). Det visar sig att fjädringen frusit så där stod vi mitt på 45an i en halvtimme eller mer och i väntan på en ny buss. Det hela slutade iallafall med att jag var hemma ungefär 20:30 efter att ha slutat jobbet 17:15. Kändes väl lite sådär xD

Så idag var jag defenitivt värd en påse godis!

Ser fram emot helgen och hoppas på att jag ska få det hela att gå ihop :P
Planerna är iallafall att träffa lite brudar & käka på olearys + ev utgång.
Sen hoppas vi på att det blir hemmafest med lite badtunna också ;D

I vilket fall.. Its gonna be LEGEN... wait for it....




DAAAAARY!
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0