just my luck

Sitter med morgonrock så här på kvällen och fryser. Tyvärr hade jag inte fått min lön idag så kan inte ens unna mig lite godis såhär på kvällskvisten efter jobbet. 9-17 idag och samma imorgon, dock kom jag naturligtvis försent.

När jag stod
och väntade på bussen till tåget kände jag hur min mage började kurra och jag tänkte "Damn Sofia! Lär dig äta frukost.. aja jag har ju min matlåda.... DOH!!" Antagligen glömde jag den i kylskåpet..

& Jävla Sj
. Kunde verkligen inte förstå deras ursäkt till att tåget skulle komma 40 minuter senare "personalbrist".. Fick det inte riktigt att gå ihop eftersom det åkt en bra bit innan för att komma till lilla Trollhättan. Var det några i personalen på tåget som bara kände "Nej fan.. vi skiter i de här" och hoppade av i Öxnered?

Haha nej men ärligt så blev det jävligt dumt men som tur var fick vi ersättningsbuss och jobbet fattade grejen. Trots att jag inte ens ringde innan och berättade om min otur. Anledningen till det var enkel, inge pengar & inget batteri på mobilen. Jag lyckades nämligen göra det ultimata, trodde att jag var duktig och laddade mobilen hela natten lång när jag i själva verket inte ens satt i laddaren i väggutaget utan enbart i mobilen.

I love my life <3

Nu ska jag lyssna på hemsk musik om att våldta småbarn. Eller något.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0