min egna finanskris

"Jag har kommit på hur jag besparar mig min ångest
Bara skita i det mesta & ta dagen som den kommer"

Kul att jag bara har 87 kr kvar på mitt konto. Jag trodde, helt ärligt, att det skulle var en gnutta mer svenska riksdaler kvar. Men Swedbank visade mig vart skåpet skulle stå. Typ. Så nu ungefär.. ja 2 veckor framåt kommer nog kanske inte vara de roligaste i mitt liv. Eller? :O

Eftersom denna brist på cash så missade jag ju såklart Magnus Betnér igår i Vänersborg som jag planerat att besöka. Men men får helt enkelt bita ihop och vänta på nästa chans. Kanske extra föreställningen i Göteborg! & ja en annan fin grej som kommer av att jag inte har några pengar är att jag kommer se ut som hejkomåhjälp mig i håret. Yaay. äsh de kan jag leva med. Dock ser det ju dåligt ut på fest-fronten. Det däremot vet jag inte om jag kan leva med? :O

Over and out

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men du har en snygg kavaj.

2010-02-18 @ 16:46:49
URL: http://improved.blogg.se/
Postat av: amilia

de var ju värt de sa du ju;) jag hade röstat för betner.. mohaha!

2010-02-21 @ 15:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0