this is my last bitter song, about you

Passade på att jobba lite på min lediga dag. Höll på att dö några gånger på vägen dit på grund av den obefintliga trotoaren på väg till hojum från mig. Suttit vid en av dom segaste datorerna med en dålig version av illustrator och försökt fixa till lite vepor. Lite finputs, det är ungefär det som är mitt jobb där. Putsa lite på allt som folk vill ha tryck (eftersom dom flesta är så DÅLIGA och tror att man kan trycka upp en liten Jpegbild till typ 3x5 meter, fast idag va dom inte så dumma som tur va).

Tittade på när mina "jobbarkompisar" försökte klura ut hur dom skulle få upp sin mini-macdator med 2 osthyvlar som verktyg. Stannade inte kvar för att se slutresultatet. Dom skulle byta ut minneskorten men hade inte backat up någonting ;) haha väntar spänt tills det kommer upp på tuuben.

Jag har även en gnutta små tråkigt just nu må jag erkänna. Annars hade jag då verkligen ikke suttit här och slösat på mina fingrars energi. Men nu har jag inget bättre för mig. Conan bet mig i läppen förut, det är inte okej (fast jag fick väl skylle mig själv jag vet ;p)

 

Nu ska jag sitta och skråla med till musik.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0