Time isn't wasted when you're getting wasted

Tänkte byta om. Men jag känner mig så jävla oldschoolhiphop i mina blåa adidas byxor. Och det är ju faktiskt ganska coolt, så jag behåller dom på en stund till och lyssnar på lite tung musik en stund. Dansar runt i mitt rum och låssas att jag kan rappa. Jag älskar söndagar.

Fredag, jobbade någon timma sen mötte jag upp daniel så sprang vi runt och försökte hitta något jag kunde ha på mig. Eller ja, först åt vi massa mat på Donken, och så fixade vi några hinkar med sprit. Blev bussen till Emelie som fyllde 21, party i deras lägenhet med mass folk sen vidare till Nef! Lördag blev åka buss hem, panta burkar och käka thaimat ;D Självklart har jag snott bilder från henne:



Snart ska jag åka till mina kusiner och äta mig fatty boom boom
Peace
Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0