vedervääärdigt

Varför detta har varit en dag som jag så snabbt som möjligt ska radera ur mitt minne

- Biblioteket var stängt (lyckligtvis hann jag få reda på det hela innan jag satt min fot utanför dörren)
- Jag kände tvånget av att gå ut ändå så tog en promenad. En väldigt liten sådan eftersom mina fingrar, speciellt min tumme fick uppleva nära-döden-upplevelser när jag skulle byta låt på Mp3. Eftersom jag inte kunde ha på mig mina varma vantar när jag ska byta låt och eftersom det är så FITTIGTKALLT
- Jag skulle ha åkt ner till stan och fikat men det sket sig så
- Jag har suttit vid datorn hela dagen, jag hatar att bara sitta inne en hel dag vid datorn.
- Min datorladdare strejkar = jag sitter uppe där alla folk är när jag egentligen är jätte folkskygg och tycker att alla är dumma i huvudet. 
- Alla är idioter
- Jag är sjuk MEN JAG & BARNEY VET HUR MAN GÖR DE, VÄGRA!







Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0