Shut up & smile

Varför kan inte jag stå/sitta still när jag pratar i telefon?

Gjort sista dagen på veckan och det är dags att börja tagga ännu mer för lediga veckan med födelsedag och arvika! Kommer bli så sjukt awesome vecka, love it! Sen blir det antagligen ännu mera ledigt resten av sommar'n (Det går ju inte så mycket tåg nu på sommaren när dom håller på med banarbete serni). Har gjort en fin lista över saker som ska göras innan sommaren 2010 sagt sitt. Kanske visar er den någon dag.

Mamma skällde lite på mig härom dagen och sa att hon var väldigt besviken på mig. Jag har inte uppehållet traditionen skriva önskelista! Varje år brukar jag göra en fin lång önskelista låångt innan jag fyller år, med fina färger precis som jag gjorde när jag va liten! :D Men, varför har jag inte gjort någon iår? Är besviken på mig själv.

Så nu ska jag skriva en önskelista med färgpennor.
Sen blir det lite AfterWork med Elin downtown!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0