Har fått en dålig god vana som blivit min endaste vän

Drömde något, leggings som såg ut som en teckning ritat av en liten kille. Men jag fick inte köpa dom. Inte okej, jag skulle köpa något annat. Rosa, stort och fult tror jag. Får aldrig som jag vill i mina drömmar.

/ Och som den svenne jag är ska jag prata om vädret / Vilket jävla pessväder de är! Fast kan ju hoppas på att den här dagen blir som igår, fult och äckligt på morgonen och stekande hetta & sol senare på dagen. Wiio. Naturligtvis måste jag ju undra lite hur vädret kommer bli på midsommar. (Så nu har jag fått min dagliga dos av klaga-på-vädret).

Jag måste
måste måste
måste göra en massa saker
egentligen
hatar måste.

Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0