för sex, musik och våld var det vackraste som hänt mig

Damn, inser nu att det nog var jag som fick en smärre hjänskakning. Jag mår helt konstigt, är skit trött hela tiden, vimsig och mår lite små illa. Just great! Fick sjukanmäla mg från jobbet idag och bara vila vila vila (för det läste jag på nätet att man skulle).

Kent igår var förövrigt riktigt bra. Jag har aldrig varit ett big-fan men dåliga är dom inte. Kommer nog inte bli det efter den här konserten men efter att dom spelade Kevlarsjäl, Mannen i den vita hatten och Socker så började jag tänka tillbaka till Sommaren 07. Sommaren då jag elin och henke hängde var eviga dag, det var en väldigt fin sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0