Jag har inte spårat ur bara valt en annan väg

Woosh, måste erkänna att jag är lite trött från igår! Vi började först hemma hos mig Jag, Per & Daniel med några öl och roliga youtubeklipp. Sen åkte vi vidare till stan och hem till Morgan där vi träffade en massa folk. Körde spelet där man ska svara på frågor men inte får svara "Ja" "nej" eller tveka - som i parlamentet fast med riktigt svåra frågor xD Många frågor senare gick vi till Backstage ^^ helt okej kväll, och som vanligt är det alltid roligast på förfesten men man sticker ändå alltid vidare? xD

Vi hamnade på en efterfest en sväng efteråt också. Fast när dom började lägga sig i sängen och "mysa" tyckte vi det var dags att gå hem xD

Återkommer med bilder såfort jag har fått tag i dom :P
Haha det finns några godingar där ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yes 13000 slamrar in på kontot innom en snar framtid :D

2010-03-09 @ 01:06:40
URL: http://fullsomenkastrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0