"När elden brinner finns det inget som kan släcka den"

Solen lyser faktiskt och letar sig in genom fönstret. Härligt. Blir helt rödfläckig där solen träffar. Ser ut men herre så skönt det är. Man måste njuta av de lilla nu för tiden. Det är fortfarande samma sak, sak samma. Renoverar köket hemma. Mysigt att ha någonting att greja med. Någonting som får ta den tid de tar. Vårat kök är litet, väldigt litet. Vi flyttar på saker, möblerar om, målar om. Förändringar är viktigt för mig. För att kunna hålla upp huvudet över vattenytan behöver jag mål. Drömmar. Drömmer om sommaren, om ledigheten, om dom första stegen mot min dröm. Att få göra det jag älskar. Det blir en tuff väg dit och jag vet inte om jag når den. Men jag kämpar för det och jag vill tro att det är det viktigaste

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

jag förstår verkligen att det behövs förändring ibland, små mål på vägen. Och köksrenovering är ganska optimalt för att förnya lite lätt.



Du känner inte för att visa upp din renovering på Byggla? Där kan du se hur andra gjort, bli inspirerad inför kommande husförändringar och visa upp ditt egna projekt. Vi har även en målar/tapetserar-tävling du kan delta i. Tycker du det låter trevligt kan du maila mig så berättar jag mer.

Lycka till med köket!

Mvh

Vendela på Byggla

2012-02-22 @ 09:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0