bort bort bort

Skitkul när jag verkligen inte kan skriva denna jäkla samhällskunskaps uppsatsen. Eller rättare sagt jag orkar inte, jag kan säker om jag vill. Men jag vill ju inte, allt bara är som bortblåst. Allt pågrund av alla dessa regler man måste följa när man skriver den. Snälla kan jag inte bara få skriva.. jag vet ju att jag kan. Ska skicka ett mejl till min lärare och berätta för honom hur kass jag är i princip. Nej men jag ska tala om för honom att min ork inte finns i kroppen till att göra det här, det blir för tungt. jag pallar inte, helt enkelt. Han kommer nog förstå.

Rökelse
är förövrigt bäst, går grymt bra att skylla på och så luktar de gott. Bara plus i kanten på det.

Jag är trött, arg, sur och ledsen på allt just nu. Som tur var är det inte långt kvar tils jag drar till polen. Sen blir det "Das Boot" och sen Afrika i lite mer än 3 hela veckor. Bara botr från allt, bara bort bort bort bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0