Jag är kär i en tjockis

ååååh jag vill träffa min tjockis nu! Om lite mer än en vecka får vi åka och hälsa på och då får vi se om uppfödaren vet vilken av pojkarna som är min. Det är som att vara nykär det här nästan, men bara nästan.

Men hänger man läpp så äre bara att slänga upp bilderna i facet så hängs det inga mer läppar! Nu går allt super snabbt också så snart är dom jätte stora. Åh, sen har jag äntligen någon som vill gå med mig på mina promenader. Jag kan nästan sitta hur länge som helst och tjöta om dom små liven och vara såhär fjolligt nykär. Men jag ska sluta nu.

Det är Torsdag idag också.. tror jag?
Hoppas på att jag ska till jobbet snart.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Elin

OH så söta!! Tjocka valpar, kan det bli bättre?

2009-12-10 @ 15:26:40
URL: http://elillin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0