.

Tyckte inte att religionkunskap A var min grej idag, kaffe däremot och lite degande hemma framför teven de va verkligen min grej idag. Började morgonen med skridskor på gymnasitiken. Tänka sig att jag faktiskt har lärt mig åka frammåt. Vet inte om jag bara är seg på att lära mig eller om jag blivit lite modigare med tiden? Whatever, kul var det ändå bortsett från frusna tår och hosta och igentäppt hals.

Får nog ringa vårdcentralen snart. Jag piper och gnisslar!? Sjukt, har gjort det i typ 2 månader nu. Var där innan vi drog till Afrika men fick fel medicin, Bisolvon, hur fan skulle de kunna hjälpa mig? sug.

Denna veckan blir de träning, var på sportlife igår med Daniel. haha stackarn hade lite ont idag (han har inte tränat på år och dar). Resten av tiden har jag egnetligen fullt upp, till och med helgen är fullbokad, har lyckats dubbel boka mig några gånger också. Några fikor som ska planeras in, ska plugga naturkunskap, Graf och en massa mer.

På toppen av allt de så la naturligtvis min hårddisk av (Y) Daniel kollade på den och han kunde inte fixa det, förhoppningsvis klarar någon annan av det så ska lämna in den nu i veckan. Alla mina bilder finns ju där, från 2006. Skulle precis backaup den men nejdå gåochdö.

Nu är kaffet slut :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0